September 20, 2008

ထားဝယ္ငါးျပဳတ္စားရေအာင္

က်ေနာ္ မလုလုဘေလာ့ကိုသြားျပီး ျမန္မာအစားေသာက္ေတြကို သားေရက်ေနတာၾကာျပီ။ ဟိုတေန့က မလုလုလက္ရာ ငါးနီတူသုတ္ကိုၾကည့္ျပီး က်ေနာ္လည္း ထားဝယ္ငါးျပဳတ္စားခ်င္လာတယ္။ မထူးပါဘူးဗ်ာ.အေမ့ဆီဖုန္းဆက္ျပီး ခ်က္နည္းေမးမွျဖစ္ေတာ့မယ္. တီ......တီ............တီ....ဟယ္လို(အေမ့သံ)...ဟယ္လို.မာမား လား...က်ေနာ့္ကိုထားဝယ္ငါးျပဳတ္ခ်က္နီးေလးေျပာျပပါလား...အခုခ်က္စားမလို့
ေမေမ. ဘာငါးဝယ္ထားလဲ
က်ေနာ္ဝယ္လာတဲ့ငါးပါ။ kembong လို့ေတာ့ေရးထားတာပဲ။
က်ေနာ္. ငါးနာမည္ေတာ့မသိဘူး.ထားဝယ္အိမ္မွာေတာ့အျမဲေၾကာ္စားေနတဲ့ငါးဘဲ.။
ေမေမ. ဟုတ္လား။ ဒါဆို.အဲဒီငါးကို ေရအရင္စင္ေအာင္ေဆး.ျပီးရင္ တေကာင္ကို ၃တံုးစီေလာက္ပိုင္းထား။
ငါးတံုးေလေတြကို ပန္းကန္တစ္ခုထဲထည့္ျပီး ရွာလကာရည္(ေတာ္သင့္ရုံ).ဆား. အခ်ိဳမွုန့္အနည္းငယ္စီနဲ့နယ္ျပီးစိမ္ထား။
ဟဲဟဲ...တဆင့္တက္လာျပီ
က်ေနာ္. ဟုတ္ကဲ့။
ေမေမ. ငါးကိုရွာလကာေရစိမ္ထားတုန္းမွာ.ဒယ္အိုးနဲ့ေရေႏြးကိုဆူေအာင္တည္.ေရေႏြးဆူရင္ခုနက ရွာလကာ
ရည္နဲ့ငါးကို ေရပူဆူပြက္ေနတ့ဲထဲကိုထည့္။ ငါးပိအနည္းငယ္.ငံျပာရည္.ဆႏြင္းမုွန့္(ေတာ္သင့္ရုံ).
ထဲ့ျပီး မီနစ္ ၂ဝခန့္ခဲ့ထား...အနံ့ေမႊးလာရင္ ၾကက္သြန္နီ၁လံုးကို ၁ဝစိတ္ေလာက္စိတ္ထည့္
ငရုတ္သီး ၅ ေတာင့္ေလာက္ထည့္ျပီး...ေပါ့.ငန္.ခ်ဥ္.စပ္ ျမည္း...လိုရင္လိုသေလာက္ထည့္
က်ေနာ္. ဒါပဲလား။



ေမေမ. ေအးေပါ့.ျပီးရင္ထားဝယ္အရသာစစ္စစ္ငါးျပဳတ္ကိုစားေပေတာ့
က်ေနာ္. ဟုတ္ကဲ့မာမားေရ.ရဲွရွဲ့.တာ့တာ...သားလုပ္ၾကည့္လိုက္မယ္
ေမေမ. ေအးေအး.ေနေကာင္းေအာင္လည္းေနဦး။
က်ေနာ္. ဟုတ္ကဲ့.....ဂြမ္ (ဖုန္းခ်သံ)
ဒီေန့ေတာ့က်ေနာ့္ဗိုက္ကေရလည္လန္းသြားတယ္...ငါးျပဳတ္န့ဲထမင္းဝါးတီးျပီးေတာ့ေလ...က်ေနာ္က အငန္ၾကိဳက္ေတာ့ငန္ငန္တူးတူးေလးေပါ့ဗ်ား ။ စားခ်င္ရင္ စမ္းၾကည့္ၾကပါဗ်ာ... :P



4 comments:

လုလု said...

ထား၀ယ္ငါးျပဳတ္ကုိေတာ့ ၾကိဳက္သြားျပီ။ စားခ်င္တာေတာ့။ ကၽြန္မဆုိရင္ေတာ့ နည္းနည္းခ်ဥ္ခ်ဥ္ေလး ျပဳတ္မိမယ္ထင္တယ္။ ။ေက်းဇူးပါေနာ္။

^Miyuki^ said...

nin ae dar chat tat tal pop... nout nae. lar ser own mal :P

titi said...

ဖတ္ရင္းနဲ့ အိမ္္ေတာင္သတ္ိရလာတယ္
ထား၀ယ္မုန့္တီ လဲစားခ်င္တယ္
မုန့္တီခ်က္နည္း လည္းေရးပါအံဳးလား
ဟိဟိ....

titi said...

ဖတ္ရင္းနဲ့ အိမ္္ေတာင္သတ္ိရလာတယ္
ထား၀ယ္မုန့္တီ လဲစားခ်င္တယ္
မုန့္တီခ်က္နည္း လည္းေရးပါအံဳးလား
ဟိဟိ....